There was an error in this gadget

June 4, 2017

TINGGALKAN MEREKA YANG BANYAK ALASAN

Tinggalkan mereka yang banyak alasan.

1) Takde masa - Tuhan bagi 24 jam semua manusia la!

2) Tak pandai - Belajarlah, bodoh.

3) Takde kawan. - Tu contact ko semua hantu ke?

4) Malu laa - Pinjam duit tak malu plak eh? Hutang aku bila nak bayo?

5) Susahlah nak ajak - Kalau senang, aku dah lama kaya. Kena usaha la sikit.

6) Bini tak bagi - Kahkahkahkah. Aku gelak je. Pondan!

7) Suami tak bagi - Hmm. Ok. Pastikan suami bagi ko 2000 sebulan.

8) MLM ni - Mohon Lupakan Majikan ko la. Ko kuli, orang atas siapa. Ko kerja siapa kaya? Wakaka.

Lagi lagi lagi?

Kesimpulannya, tinggalkan orang banyak alasan. Orang macam ni tidak layak di bantu. Biarlah depa....zasssss

Kihoiii!!!

BAGAIMANA MAHU DAPATKAN APA YANG KITA INGINKAN DALAM HIDUP

Bagaimana Mahu Dapatkan Apa Yang Kita Inginkan Dalam Hidup

#1-Fokus Pada Komitmen Dan Bukan Motivasi.

Setiap orang ada matlamat hidup yang berlainan. Kita melakukan perkara-perkara yang berkaitan dengan matlamat kita untuk berjaya. Contohnya, kita nak jadi usahawan, nak buka bisnes tetapi modal tak cukup.
Kita sanggup bekerja makan gaji walaupun pekerjaan yang kita lakukan bukanlah pekerjaan yang kita sukai dan kita selalu rasa bosan dan tertekan.

Jika kita melakukan sesuatu yang kita tidak suka untuk mencapai matlamat kita, motivasi kita akan menjadi rendah. Jadi fokus kepada komitmen, sejauh mana komitmen anda sekarang akan membantu mencapat matlamat pada masa hadapan?

Sejauh mana anda sanggup berkorban untuk mencapai matlamat anda? Kalau kita betul-betul komited dengan apa yang kita lakukan, motivasi akan menyusul dan pasti kita akan berjaya.

#2- Tengok Pada Peningkatan Ilmu Bukan Tengok Pada Hasil.

Nak kekal bermotivasi bukan senang, tetapi jika kita fokus kepada keseronokan semasa mempelajari benda baru, semasa membangunkan diri sendiri melalui eksperimentasi dan penerokaan diri, motivasi kita akan sentiasa tinggi.

Sebaliknya, jika kita hanya fokuskan kepada hasil ,mungkin kita akan hampa kerana motivasi kita akan jatuh menjunam. Kadang-kadang tidak semua perkara boleh diukur dengan hasil.

Kita sebenarnya telah banyak membangunkan diri sendiri tanpa kita sedar Kuncinya adalah menikmati perjalanan semasa menuju destinasi.

Anda akan sedar yang anda telah melalui perjalanan yang berwarna-warni sebelum sampai ke destinasi pelangi. Sentiasa berdamai dengan ujian dan konflik, anggap ia bekalan diri yang akan membina jati diri kita untuk lebih berjaya kelak.

#3- Jadikan Perjalanan Anda Satu Pengembaraan Yang Menyeronokkan.

Walaupun kita komited, bermotivasi tinggi, tetapi janganlah terlalu dan sentiasa serius. Jangan lupa yang disamping kita mengejar matlamat, kita ada perkara yang lebih penting untuk diutamakan, iaitu sebuah kehidupan.

Jangan disebabkan matlamat, kita abaikan kehidupan kita, keluarga, rakan-rakan dan diri-sendiri. Dalam mengejar matlamat hidup kadang-kadang kita boleh berjaya, kadang-kadang kita boleh gagal.

Kalau kita berikan dan abadikan kesemuanya untuk mencapai matlamat kita, boleh jadi kita akan terlepas segalanya dalam hidup kita dari sekecil-kecil perkara sehingga sebesar-besar perkara.

Kita mungkin terlepas masa untuk menemani ibu-bapa kita, melihat anak-anak kita membesar, menyaksikan naik turun hidup orang-orang yang kita sayang dan lain-lain. Jangan bersendirian berjalan menuju matlamat.

Pastikan anda tidak terlepas peluang menikmati perjalanan hidup anda semasa menuju ke destinasi matlamat. Penuhi pengembaraan anda dengan keseronokan supaya anda ada gaya hidup dan emosi yang seimbang.

#4-Buang Jauh-Jauh Pemikiran Negatif.

Sebenarnya kadang-kadang kita boleh buat akan tetapi disebabkan kita sentiasa pesimis, memandang rendah diri sendiri, memandang negatif setiap perkara yang berlaku, kita tidak boleh maju ke hadapan.

Kalau hendakkan sesuatu harus diusahakan hingga jaya. Pemikiran akan mempengaruhi emosi dan emosi yang akan mempengaruhi cara kita melakukan sesuatu.

Jangan fikirkan yang negatif walaupun ujian atau kegagalan yang kita dapat sepanjang perjalanan mencapai matlamat, lihat dari segi positif, mungkin yang lebih baik akan datang, mungkin ada peluang dan hikmah disebaliknya kalau kita teliti dan perhalusi.

#5- Berhenti Layan diri Sendiri Dengan Baik.

Motivasi akan menggerakkan kita apabila kita komited untuk berjaya walau apa jua keadaan yang menimpa. Apabila kita gagal, mungkin kita akan rasa perit dan tidak mahu mengulangi kegagalan yang sama.

Jangan begitu, jangan layan diri sendiri terlalu baik dan selesa. Jangan berhenti, ulangi langkah tadi dengan cara yang berbeza.

Ambil masa untuk muhasabah apa yang silap dalam usaha yang terdahulu. Keluar dari zon keselesaan, cabar diri sendiri dan mula dengan lakukan sesuatu yang anda takut. Belajar berdikari dan cuba untuk tidak terlalu bergantung kepada diri sendiri.

7 CARA USAHAWAN BERJAYA GUNA UNTUK BANGUNKAN PERNIAGAAN

7 Cara Usahawan Berjaya Guna Untuk Bangunkan Perniagaan

#1-Maksimumkan Penggunaan Networking.

“Network!” adalah perkataan penting bagi setiap orang yang mahu bergelar usahawan. Hanya dengan networking anda dapat mengembangkan bisnes anda Jika tidak, anda hanya tinggal dalam dunia anda sendiri.

Bina networking sebanyak yang boleh dan pastikan anda rekodkan setiap orang yang anda jumpa. Ringankan mulut bertanyakan nasihat dan pertolongan mereka.

Sentiasa kekal berhubung dan gunakan medium seperti Facebook dan LinkedIn. Kualiti dalam perhubungan adalah kunci kepada kejayaan.

#2-Fokus, Fokus, Fokus.

Fokuskan pada satu matlamat. Selesaikan misi satu persatu, jangan tamak. Jadi pakar kepada produk atau servis sendiri. Ramai usahawan yang gagal kerana terlalu cepat nak cari keuntungan yang singkat sedangkan kualiti yang sepatutnya konsisten terabai dek kerana kesibukan membesarkan perniagaan yang belum matang.

#3-Kita Sememangnya Akan Gagal.

Tanya sesiapa pun, semua pasti pernah merasai kegagalan. Kalau ditanya kepada usahawan, itu makanan wajib hadam mereka.

Bezanya erti kegagalan kepada orang biasa dengan usahawan adalah usahawan akan melihat jauh disebalik kejayaan. Mereka belajar bagaimana untuk berjaya daripada kegagalan. Jangan mengalah dan terus melangkah gagah.

#4- Biarkan Semangat Anda Memacu Destinasi Kejayaan Anda.

Nak berbisnes jangan ikut orang. Cari apa minat dan semangat anda yang sebenarnya. Jika dimanfatkan dengan elok, anda akan menjumpai jalan untuk berjaya dengan senang.

Tidak semua kejayaan usahawan lain kita boleh tiru bulat-bulat. Minat mereka berlainan dengan kita jadi apa yang memacu mereka kearah kejayaan mungkin tidak akan memacu kita kearah yang sama.

Lihat kedalam diri anda dan fahami kehendak diri sendiri sebelum berbisnes.

#5-Fikirkan Keuntungan Orang Lain Sebelum Keuntungan Kita.

Memang ramai yang jadi usahawan kerana berniat nak jadi kaya. Tidak salah cuma niat kita itu belum cukup besar. Sebelum fikirkan wang, fikirkan apa yang dapat kita sumbangkan melalui bisnes kita.

Berikan produk atau servis yang ada menjadi nilai tambah kepada orang lain barulah fikirkan bagaimana kita dapat mencari wang dan bina pendapatan berdasarkan nilai tambah apa yang kita berikan kepada orang lain.

Fikirkan bagaimana perubahan yang kita buat akan bantu merubah hidup kita dan orang lain dan sebenarnya ini lebih daripada mendapat keuntungan akan tetapi mendapat kepuasan.

#6- Wajib Belajar Daripada Mentor.

Memang dekat internet, sekali taip atau klik, kita akan dapat beribu-ribu maklumat yang kita perlukan. Macam mana? Bagaimana? Apa? Dimana? Semuanya sudah tersedia untuk dibaca.

Akan tetapi,ada beza menuntut ilmu dengan Google dengan menuntut ilmu dengan mentor. Google akan berikan anda maklumat yang diberikan oleh orang ramai, betul atau tidak, membantu atau tidak, faham atau tidak, anda kena tafsirkan sendiri.

Kalau belajar daripada mentor, dia terlebih dahulu telah hadam pengalaman tersebut dan nasihatnya adalah berdsarkan realiti semasa. Kita boleh belajar daripada kesilapan dia dan meneladani kegagalan dan kejayaan dia.

#7- Kena Sama-Sama Turun Padang.

Jangan fikir jadi usahawan bermakna jadi bos jadi kerjanya goyang kaki sahaja. Tidak boleh begitu. Harus sentiasa turun padang dan ambil tahu masalah yang dialami oleh orang yang bekerja dengan kita.

Jangan takut untuk menghadapi naik turun bisnes bersama-sama mereka yang ada dengan kita. Jujur dengan diri sendiri dan situasi syarikat, jadi transparen kepada pekerja.

Perhalusi cabaran bersama dan selesaikan bersama. Jadikan ketakutan sebagai sahabat dan belajar membesar dengannya.

June 1, 2017

Bagaimana untuk berjaya di dalam Bisnes Network Marketing?

Bagaimana untuk berjaya di dalam Bisnes Network Marketing?

1. Boleh dilatih.  Network Marketing atau MLM adalah bisnes duplikasi Mereka yang telah berjaya akan berkongsi rahsia kejayaan mereka, dan anda hanya perlu mendengar dan buat apa yang mereka beritahu.

Mereka yang berjaya telah melakukannya, dan mempunyai bukti pendapatan dan aset – maka jadilah orang yang senang dilatih, dan duplikasikan kejayaan mereka.

2. Capaikan impian, matlamat dan tindakan anda. Kenal pasti impian anda dahulu. Bayangkan rumah impian anda, kereta, percutian, cara hidup dan sebagainya.

Dari impian itu, tuliskan matlamat anda Matlamat adalah langkah yang perlu diambil untuk mencapai impian anda. Contoh, jika kereta impian anda adalah Mercedes CLS400 dengan harga RM500,000 dan bayaran bulanan RM3,500. Apakah langkah2 yang perlu untuk mencapai impian itu. Penambahan pendapatan mungkin diperlukan, maka matlamat anda ialah meningkatkan bonus bulanan anda kepada RM10,000 contohnya.

Kemudian pecahkan matlamat anda kepada Tindakan.
Untuk mendapat bonus RM10,000 apa yang perlu anda buat. Kongsi peluang perniagaan SFC kepada 10 orang sehari? Sebulan?

3. Kerja. Network marketing telah melahirkan lebih ramai jutawan dari industri lain. MLM bukan skim cepat kaya, anda hanya menjadi kaya dengan bekerja keras.

Ramai orang gagal kerana mereka menganggap bisnes MLM mereka sebagai hobi, hanya bekerja bila ada masa terluang. Sebaliknya orang yang berpendapatan tinggi di dalam MLM bekerja keras setiap hari.
Katalah selepas meneliti jadual kerja hakiki anda, anda hanya boleh memperuntukkan 10 jam seminggu untuk bisnes SFC. Ambil TMR (LMR)  anda dan tandakan slot masa yang sesuai. Ingat, kerja bukanlah membuka email atau melayari internet. Kerja di dalam MLM ialah menemui prospek, follow up, mendaftar ahli baru, menghadiri latihan dan memberi sokongan kepada downline.

Permulaannya, anda harus menghabiskan 90% masa untuk ‘prospecting’, presenting, follow up dan mendaftar ahli baru.
Setelah network anda berkembang, anda boleh memberi lebih masa kepada latihan dan sokongan. Tetapi jangan sekali-kali berhenti prospecting, atau bisnes anda akan mati.

4. Jadi konsisten berterusan. Kebanyakkan networker mengalah awal. Mereka harap mendapat RM10,000 sebulan, dan bila tidak dapat, mereka berhenti.
Anda memerlukan masa untuk membina rangkaian anda. Anda perlu ada ramai kawan, beri banyak presentasi dan mengharung pelbagai halangan (‘rejection’).
Walau bagaimanapun, orang yang konsisten pasti berjaya.
Jangan ‘give up’ kerana anda akhirnya akan berjaya.

5. Buat sejuta kawan.  Anda hanya akan berjaya di dalam networking jika anda membantu ramai orang lain menjadi kaya dan berjaya.
Jadi, keluar dan cari kawan baru yang boleh anda bantu untuk berjaya di dalam bisnes SFC anda. Lupakan kemahuan dan kehendak anda, sebaliknya berkhidmat kepada kawan-kawan anda. Lebih banyak kawan yang anda buat dan bantu, lebih besar peluang anda untuk berjaya dan menjadi jutawan SFC.

By_JyBoz

May 27, 2017

AGENT / DROPSHIP DIPERLUKAN SEGERA

Satu jam jual satu produk dapat RM47
Satu hari jual 5 produk dapat RM235
1 bulan 30 hari x RM235 = RM7050

Produk hot demand, pasaran luas.
Bekerja dari rumah pada bila2 masa sahaja.

Group coaching online + group support.
Berminat sila PM no hp anda.

Jy Seabuckthorn 0128233318
Jy Lasoulholic  0149565112

#Kihoiii #JyBoz #1MG #JYLasoulholic

May 26, 2017

LA'SOUL Skincare

La'Soul Korea Skincare

Lasoul skincare from Korea are made from all natural plants ingredient with no harmful elements for the skin. Made for all skin type and even gentle enough for sensitive skin. Currently, 7 skincare products are available and the facial routine is simple and effective.

Morning = Cleanser + Toner + V serum + QQ cream
Night = Cleanser + Toner + Vserum + Sleeping mask

Special care = Peeling gel + Lifting mask (once or twice a week)

NEW PRODUCT / ACNE NO MORE DUAL SOLUTIONMEMBER PRICE RM99 / 93PV
3.5ML X 2


MAGIC MAKEOVER QQ CREAMClick on image for bigger view.

12 wonders effects with 5 natural skincare ingredients.

Click on image for bigger view.

2x40g Twinpack RM169 (including gst) / 159pv
Single pack RM99 (including gst) / 93pv LA'SOUL SKIN SECRET HYDRALIFT O2 CLEANSING FOAMClick on image for bigger view.

15 miracles of Hydralift O2 cleansing from 5 natural skincare ingredients.

RM109 (including gst) / 100pv

LA'SOUL PLACENTA INTENSIVE TONER Click on image for bigger view.



RM148 / 139pv 

LA'SOUL PLACENTA INTENSIVE DEEP PEELING GEL Click on image for bigger view.

RM120 / 113pv 

LA'SOUL SKIN SECRET LIFTING GEL MASK

Member price (includes GST):
7pcs RM165 / 155pv
15pcs RM287 / 270pv
30pcs RM477 / 450pv




SNE's first lifting and beauty mask, formulated and made in Korea. It provides instant lifting effects, tightens loosened pores, improves skin elasticity and fills light smile lines. Long term of usage may results in improved skin elasticity, reduced wrinkles & helps in skin regeneration and rejuvenation.

It's in a gel form to promote easier and faster absorption for better results. Made from 100% plant phytoplacenta and 4 types of peptides, as well as aloe vera, that nourishes skin for cell regeneration and anti-inflammation.

Just apply the gel to your face and neck area and let it dry for 20-30 minutes. Then wash it off. Apply shamone skincare's range of face cream or SE10 Essential beauty serum.

20-30 years old : Once a week
31-45 years old : 2 times a week
46 and above : 3 times a week

Instant result can be seen on the first trial.

LA'SOUL DIAMOND WHITE HYDRATION SLEEPING MASK (BESTSELLER)

Retail Price RM158 / Member price RM116 (includes GST)

Protect your skin all night long

Contains vitamin B3 (whitening effect & reduce melanin formation).

Lavender extract (for anti-ageing & reduces fine lines / scars)

Hyaluronic acid (deep hydration into skin layers)

Beta glucan (repair damaged skin, provide nutrients & reduce wrinkles)

Amino acid (soft & translucent skin)

Suitable for all skin type and people with busy schedule. Just apply to face before bed and wash off the next morning.

18-25 years old : Use 2-3 times a week

Pigmentation problem, dry & dull skin, with scars : Can use every night



LA'SOUL SKIN SECRET V LIFTING SERUMClick on image for bigger view.

Single pack Retail Price RM148 / Member price RM105 (includes GST)
Twin pack Retail price RM243 / Member price RM180 (includes GST)


La'Soul V Serum contains high concentrations of active ingredients that are age-defying such as antioxidants, peptides, and collagen to address various skin conditions such as dehydration, wrinkles, dull skin tone, etc.

5 Main functions:

1. Firming and lifting

2. Diminish fine lines and wrinkles

3. Improve radiance and skin texture

4. Reduce dark spots and uneven skin

5. Smoothens skin structure

Contains 36 types of comprehensive natural ingredients and 7 powerful ingredients for perfect contour;

Hydrolyzed collagen, Soy phytoplacenta extract, Dragon blood extract, Natural berry extract, Lecithin extract, Hibiscus extract, Fullerence, etc.

Use after cleansing and toning, can be use together with moisturiser & eye cream. (twice daily)

For age 25 and above.

FOR MORE INFO REGARDING LA'SOUL MASK RANGE, PLEASE VISIT THE OFFICIAL WEBSITE AT:
http://www.lasoulbeauty.com/

For tips on LaSoul Products, click here.

Lasoul skincare Promotion.

LASOUL STARTER PACK FOR NEW MEMBERRM455
Free membership & RM50 rebate voucher*


RM50 REBATE VOUCHER ENTITLED TO BUY ANY PWP SET BELOW 

Contact us to order:
0128233318
0149565112
Jy

April 19, 2017

SNE PRODUCTS LIST

SNE PRODUCTS PRICE LIST 👇

❤1. SNE Capsule 500mg × 60 Capsule
(Product Code: 10002/198PV)
✅With Membership RM265
✅Membership Price RM210

❤2. Excel Tea 3g × 30 Sachet
(Product Code: 10003/75PV)
✅With Membership RM130
✅Membership Price RM80

❤3. SNE Artercardy Pack 500mg × 60 Capsule
(Product Code: 10080/199PV)
✅With Membership RM265
✅Membership Price RM211

❤4. SNE Beutskin Essence 500mg × 60 Capsule
(Product Code: 10081/210PV)
✅With Membership RM276
✅Membership Price RM223

❤5. SNE Wisd Essence 300mg × 60 Capsule
(Product Code: 10082/189PV)
✅With Membership RM255
✅Membership Price RM201

❤6. SeaBuck Activ 6g × 15 Sachet
(Product Code: 10027/75PV)
✅With Membership RM130
✅Membership Price RM80

❤7. Rebond Essence 500mg × 60 Capsule
(Product Code: 10034/198PV)
✅With Membership RM257
✅Membership Price RM210

❤8. Royal Seabuck Soyfee 30g × 15 Sachet
(Product Code: 10068/48PV)
✅With Membership RM101
✅Membership Price RM51

❤9. Slimming 8338 Essence 350mg x 60 Capsule
(Product Code: 10098/295PV)
✅With Membership RM371
✅Membership Price RM313

❤10. 8228 Essence 350mg x 60 Capsule
(Product Code: /180PV)
✅With Membership RM241
✅Membership Price RM191

❤11. 8228 Essence Twin 350mg x 120 Capsule
(Product Code: /280PV)
✅With Membership RM368
✅Membership Price RM318

❤12. 8118 Bio Food 25g
(Product Code: /270PV)
✅With Membership RM337
✅Membership Price RM287

❤💛💚💙💜❤💛💚💙💜

LA'SOUL SKINCARE PRICE LIST👇

💕1. V Lifting Serum Single 25ml
(Product Code:23V01/99PV)
✅With Membership RM155
✅Membership Price RM105

💕2. V Lifting Serum Twin
(Product Code:23V01T/169PV)
✅With Membership RM243
✅Membership Price RM180

💕3. QQ Cream Single 40g (Product Code:23Q01/93PV)
✅With Membership RM149
✅Membership Price RM99

💕4. QQ Cream Twin
(Product Code:23Q01T/159PV)
✅With Membership RM219
✅Membership Price RM169

💕5. Cleansing Foam 100ml
(Product Code:23C01/100PV)
✅With Membership RM159
✅Membership Price RM109

💕6. Lifting Gel 7pcs
(Product Code:23G07P/155PV)
✅With Membership RM215
✅Membership Price RM165

💕7. Lifting Gel 15pcs
(Product Code:23G15P/270PV)
✅With Membership RM350
✅Membership Price RM287

💕8. Lifting Gel 30pcs
(Product Code:23G15TP/450PV)
✅With Membership RM583
✅Membership Price RM477

💕9. Sleeping Mask 65g
(Product Code:23000SM/109PV)
✅With Membership RM166
✅Membership Price RM116

💕10. Placenta Intensive Toner
(Product Code:23T01/139PV)
✅With Membership RM198
✅Membership Price RM148

💕11. Placenta Intensive Deep Peeling Gel
(Product Code:23P01/113PV)
✅With Membership RM170
✅Membership Price RM120

❤💛💚💙💜❤💛💚💙💜

💐FREE membership seumur hidup
👉Jika anda dari Indonesia/Singapore/Brunei/Thailand/lain-lain negara, kos penghantaran adalah ditanggung oleh pihak anda😘
💐Anda layak menerima voucher sebanyak RM50 dan sah selama 1 bulan
👉 senarai produk yang boleh anda PILIH untuk redeem voucher tersebut
❤💛💚💙💜❤💛💚💙💜

NEW MEMBER RECRUITMENT VOUCHER (PWP)

💚1. LASOUL LIFTING GEL 7pcs RM165 after rebate RM112

💚2. LASOUL LIFTING GEL 15pcs RM287 after rebate RM234

💚3. LASOUL LIFTING GEL 30pcs (twin pack) RM477 after rebate RM424

💚4. LASOUL SLEEPING MASK (2BOX) RM232 after rebate RM179

💚5. LASOUL V SERUM (twin pack + single pack) RM285 after rebate RM232

💚6. SNE KAPSUL RM210 after rebate RM157

💚7. BEUTSKIN ESSENCE RM223 after rebate RM170

💚8. ARTERCARDY ESSENCE RM211 after rebate RM158

💚9. WISD ESSENCE RM201 after rebate RM148

💚10. REBOND ESSENCE RM210 after rebate RM157

💚11. SOYFEE (4BOX) RM204 after rebate RM151

💚12. SEABUCK ACTIV (3BOX) RM239 after rebate RM186

💚13. EXCEL TEA (3BOX) RM239 after rebate RM186