There was an error in this gadget

July 27, 2017

Tips Terbaik Untuk Menghilangkan Lingkaran Gelap Bawah Mata

Adakah Anda Bimbang Tentang Masalah Lingkaran Gelap Bawah Mata? 
Ini adalah masalah yang paling teruk bagi setiap wanita yang cintakan kecantikan wajah. Masalah lingkaran gelap bawah mata ini terjadi adalah kerana tidak cukup tidur, kemurungan, penuaan, tekanan, pemakanan dan bekerja sampai lewat malam. 

Adakah anda pernah cuba mana-mana produk yang ada di pasaran yang mendakwa boleh menghilangkan lingkaran gelap bawah mata ini? 

Terdapat banyak produk diluar yang boleh menghilangkan lingkaran gelap bawah mata anda ini, tapi ia memerlukan anda memilih produk yang terbukti berkesan HALAL dan semestinya diluluskan KKM, ini sangat penting untuk wajah anda nanti.

Disini saya nak kongsikan beberapa tips untuk anda amalkan hanya menggunakan bahan dirumah anda sahaja, dan yang penting anda boleh amalkan secepatnya untuk selesaikan masalah ini nanti.

Tips Untuk Anda Amalkan

Kentang yang terbaik untuk tujuan ini kerana ia mempunyai kesan semula jadi. Hanya mengambil dua keping dan meletakkan pada mata selama 10 minit, buat tip ini selama satu minggu.

Jus lemon dan jus tomato bermanfaat untuk masalah ini.

Timun mempunyai unsur-unsur menyerikan kulit. Hirisan timun diletakkan di mata anda untuk 20 -30 minit lakukan ini setiap hari dan anda akan dapati masalah ini beransur pulih.

Uncang teh sejuk boleh membantu anda untuk menghilangkan lingkaran gelap bawah mata.

Minyak badam juga boleh disapukan pada bawah mata yang gelap ini setiap malam sebelum tidur, basuh pada esok paginya.

Cuci muka dengan air yang sejuk, dapat kurangkan masalah lingkaran gelap bawah mata ini.

Jus epal juga dapat digunakan untuk masalah ini, sapukan pada lingkaran gelap bawah mata.Lakukan tips ini setiap hari untuk selesaikan masalah ini, pilih tips yang anda suka. 

#LASOULHOLIC

LA'SOUL BRIGHT VIVID ESSENCE

Fungsi Utama BVE

❤Memudarkan kelompok hitam
❤Mengecutkan liang pori-pori
❤Mencerahkan kulit secara semulajadi dengan bahan yang semulajadi.
❤Penghidratan yang mendalam
❤Melegakan ketidakselesaan terutama pada kulit sensitif.
❤Perlindungan Anti-Bakteria dan Anti-ultraviolet.

🌸Amat sesuai digunakan sebelum QQ cream kerana dapat meningkatkan lagi pencerahan semasa pemakaian QQ cream. BVE adalah "water proof" kulit anda akan kelihatan "water drop" iaitu butiran air pada permukaan kulit. Ia merupakan "Deep sea water" yang kaya dengan mineral. Kaya dengan mineral, lebih cepat dan senang diserap oleh kulit.😘

Promo Hebat untuk Anda!!! 😍😍

1 Botol BVE RM166

Percuma  1 keahlian seumur hidup dan PWP Voucher Diskaun RM50 dan layak menjadi INTRODUCER (kenalkan 1kawan dapat bonus INTRODUCER RM47 😍) 

Wowww..
Order sekarang with payment...Stock akan sampai hujung bulan ini...Tiada order with payment tiada la BVE😬...Lelaki pun boleh order dan guna BVE.

πŸ“²πŸ“² http://www.wasap.my/60149565112
Jy 😘

17 Cara Menghilangkan Jerawat Yang Anda Boleh Amalkan Di Rumah

Cara Menghilangkan Jerawat 17 Tips Untuk Anda

Ia adalah satu fakta yang kita tahu bahawa yang kebanyakannya jerawat disebabkan oleh kotoran, tak jaga kebersihan, makanan berminyak dan lain-lain. 

Terdapat beberapa jenis jerawat yang boleh dilihat pada kulit manakala yang lain adalah tidak dapat dilihat. Jenis kedua jerawat di bawah kulit ini dipanggil jerawat buta. 

Hari ini, ingin saya bagitahu adalah bagaimana anda boleh merawat jerawat tersembunyi iaitu jerawat buta. Jerawat buta menyakitkan kerana berhampiran kulit dan saraf. 

Jerawat ini berwarna merah. Ini jerawat menjengkelkan menyebabkan masalah pada muka. Oleh kerana jerawat ini muka anda kadang-kadang kelihatan bengkak. 

Beberapa Cara Yang Anda Boleh Ambil Untuk Menangani Masalah Jerawat Ini Adalah:

Elakkan tekanan
Minum banyak air kosong
Pastikan kulit anda bersih dan mencuci muka dua kali dalam sehari
Makan makanan sihat, nutrien
Kurangkan solek
Mencegah menggosok kulit anda dengan pakaian
Jangan sentuh jerawat ini kerana menyentuh hanya akan meningkatkan jangkitan
Pastikan menggunakan produk yang betul dan diluluskan KKM

Cara Menghilangkan Jerawat
17 Tips Untuk Anda Amal Di Rumah Sekarang

Anda boleh membuat topeng muka dengan menggunakan epal dan pisang pulpa. Kisar kedua-dua buahan ini dengan lumat. Sapukan pada muka selama kira-kira 20 minit dan bilas dengan air.

Rawatan compress yang terbaik untuk jerawat buta.

Anda boleh mengitar semula beg teh sebaik sejukkan dahulu untuk merawat jerawat.

Beli cuka epal dari kedai. Ambil bola kapas, mencelupkannya ke dalam cuka epal dan sapukan pada kawasan yang terdapat jerawat itu. Anda boleh menggunakannya setiap hari sekali untuk keputusan lebih baik dalam beberapa minggu.

Ubat gigi juga terbaik untuk merawat jerawat buta, anda hanya perlu menggunakan ubat gigi di kawasan yang bermasalah sekali dalam sehari tetapi kaedah ini hanya berkesan untuk wanita kulit normal tetapi mereka yang mempunyai kulit sensitif tidak salah mencubanya.

Membuat topeng di rumah yang mudah dengan mencari dua bahan-bahan dari dapur anda iaitu cinnamon dan madu. Campurkan kedua-dua dalam jumlah yang sama tetapi anda boleh menggunakan kuantiti cinnamon yang kurang daripada madu. Membuat pes tebal. Sapukan pada muka dan apabila ia kering kemudian basuh.

Anda boleh menggunakan madu di muka untuk masalah jerawat tersembunyi ini.
Campuran pek susu dan madu juga yang terbaik. Membuat pes tebal, sapukan pada muka, kemudian basuh selepas 20 hingga 25 min. Lakukan ini setiap hari untuk mendapat hasil terbaik.

Anda boleh sapukan susu dengan pad kapas pada muka untuk merawat kulit jerawat buta anda. waktu yang sesuai adalah pada waktu malam. Tidur tanpa mencuci muka dan mencuci awal pagi.

Avocado dan mask madu juga terbaik untuk menangani jerawat buta ini. Hanya membuat pes tebal dengan menggunakan kedua-dua bahan untuk mendapatkan kulit yang sempurna.

Anda boleh menggunakan air mawar sama seperti susu pada waktu malam. Anda juga boleh menggunakan dalam mana-mana waktu siang sebagai toner kulit atau pembersih kulit, membuat lebih bersih dan lain-lain.

Buat pes dengan pudina dan air. Menggunakan pes hijau ini di muka, melakukannya dua kali dalam seminggu kerana ia adalah pilihan yang terbaik.

Ambil timun memotong dalam beberapa keping letak di kulit berjerawat itu selama kira-kira 10 hingga 15 min. Ini akan memberikan kesan menenangkan pada kulit dan membantu untuk menyejukkan jerawat terbakar.

Cuba untuk menggunakan putih telur kerana ia mengandungi pada vitamin dan protein yang membantu untuk membina semula sel-sel kulit anda, menjadikannya jerawat kecut. Hanya menggunakan putih telur seperti topeng pada muka apabila ia kering kemudian basuh.

Aloe vera gel juga terbaik untuk merawat jerawat buta. Anda boleh menggunakan mencuci muka dengan aloe vera gel ini.

Lemon juice juga boleh digunakan dengan pad kapas, perlahan-lahan boleh sapukan hirisan lemon pada tempat jerawat itu.Gunakan pes untuk wajah sebagai masker yang dibuat dengan kulit jeruk dan susu. Sapukan ini pada muka, apabila kering kemudian basuh.

Minum air kosong yang mencukupi, min 8 - 10 gelas setiap hari.

Sharing is caring  💜

July 26, 2017

Tips Untuk Dapatkan Kulit Wajah Yang Sempurna Semua Orang Boleh Lakukanya

Kulit Yang Sempurna Adalah Impian Setiap Gadis Bukan Sahaja Di Malaysia Tetapi Di Dunia 
Saya tidak bercakap tentang kulit putih atau muka putih tetapi saya menggunakan perkataan "sempurna" yang bermakna tanpa apa-apa kesalahan, tanpa apa-apa kecacatan di semua tempat. 

Kulit yang sesuai dipanggil sempurna. Tidak guna juga jika kulit kita putih tapi masih ada cacat cela dekat wajah tu, dan ia tergolong dalam bukan kulit yang sempurna.

Kulit yang putih dan sempurna itu lebih baik untuk anda, dan cara untuk dapatkan kulit sempurna ini ada bermacam cara.

Disini Saya Sertakan 27 Tips Untuk Anda Amalkan Bagi Sempurnakan Kulit Wajah Anda: 

Perubahan tabiat anda atau gaya hidup. Pertama sekali anda perlu untuk membawa perubahan ke dalam gaya hidup anda.

Untuk kulit tanpa cacat anda perlu minum banyak air. Air bukan sahaja membantu menghidrat kulit anda tetapi ia juga bertindak sebagai pembersih di dalam tubuh, membantu untuk menjana sel-sel baru dan sihat dengan menyediakan cukup kuantiti oksigen kepada badan.

Cuba untuk mengambil tidur penuh. Kurang tidur boleh menyebabkan jerawat dan lingkaran hitam di bawah mata. Lingkaran hitam sentiasa kelihatan sangat buruk pada muka anda.

Cuba untuk mengelakkan tekanan kerana tekanan tambahan boleh membuat anda kelihatan seperti 40 tahun lebih tua walaupun umur anda baru 25 tahun.

Jangan merokok. Jangan minum alkohol kerana perkara-perkara ini hanya memusnahkan sel-sel kulit anda.

Cuba untuk melindungi kulit anda dari sinaran ultra violet matahari. Sinaran ini boleh merosakkan kulit anda. Pastikan menggunakan pelindung tabir surya yang mempunyai SPF lebih daripada 15 untuk menjaga kulit anda.

Cuba untuk melindungi kulit anda dari debu dan kotoran. Basuh muka anda sekurang-kurangnya dua kali dalam satu hari.

Mandi setiap hari.Selepas setiap mencuci atau mandi, cuba untuk melembapkan kulit anda dengan losyen yang baik.

Tentukan jenis kulit anda seperti dahulu sama ada ia adalah berminyak atau kering atau sederhana kemudian pilih produk kulit seperti asas, produk solek, sabun, losyen badan, krim dan lain-lain.

Jika anda mempunyai jerawat pada muka anda jangan sentuh dengan tangan anda lagi dan lagi kerana tabiat ini boleh meningkatkan masalah anda.

Cuba untuk memastikan sistem penghadaman anda untuk berfungsi dengan sepenuhnya kerana apa-apa gangguan dalam sistem penghadaman boleh menyebabkan jerawat.

Cuba untuk menjaga linen tempat tidur anda, pastikan bantal sentiasa bersih kerana bakteria pada bantal ini boleh merosakkan kulit anda.

Cuba untuk membersihkan berus pada setiap bulan jika anda menggunakan make up untuk kecantikan, kerana bakteria mudah melekat pada berus yang kotor.

Jangan gunakan tuala keras untuk mengeringkan air dari kulit anda. Sentiasa memilih tuala lembut.

Makan makanan yang sihat.Gunakan herba mencuci muka pada musim panas.

Re langkah solekan sebelum tidur.Menghabiskan masa dapatkan udara segar.

Membuat ponytail sebelum tidur supaya rambut berminyak tidak boleh disentuh dengan wajah anda.

Cuba untuk mengurangkan makan makanan berminyak. makanan berminyak boleh menyebabkan jerawat atau jerawat.

Gunakan air mawar sebagai toner kulit, jus tomato sebagai pencuci kulit kerana produk-produk semulajadi berfungsi lebih baik.

Anda boleh menggunakan madu pada muka anda untuk menjadikan kulit anda lembut dan berseri.

Jus lemon boleh bertindak sebagai agen pemutihan pada kulit anda. Ia boleh menjadikan kulit anda cantik. Ia boleh membantu sebagai produk anti-bakteria pada kulit anda. Ia membantu untuk menghilangkan bintik-bintik.

Cuba gosok hirisan tomato pada muka anda untuk kulit yang cantik.
Anda boleh menggunakan campuran kunyit dengan susu segar. Ia bukan sahaja menyembuhkan kawasan yang bermasalah tetapi ia juga melegakan keradangan kulit.

Ambil timun, potong menjadi bentuk keping, kini gosok keping ini pada muka anda sebelum tidur. Tidur tanpa mencuci muka anda. Basuh pada awal pagi.

Cuba untuk mengambil minyak kelapa, sapukan pada muka, urut perlahan-lahan selama 15 min. sekarang mencucinya. Mengulanginya sekali dalam sehari setiap hari.

Mudah-mudahan, ia akan menjadi sangat berkesan untuk kulit.

DROPSHIP SNE LA'SOUL DIPERLUKAN SEGERA


5 Sebab Memulakan Bisnes Dropship Hari ini!


πŸ“« Boleh dilakukan secara sambilan dan sepenuh masa

πŸ“« Modal dan Kos yang rendah

πŸ“« Risiko Rendah

πŸ“« Bebas bekerja di mana-mana

πŸ“« Boleh dijadikan modal untuk membina empayar bisnes yang lebih besar


πŸ’΅πŸ’΄πŸ’Ά Buat duit dengan Part-Time dan Full-Time. Terpulang sama anda πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰


Peluang terletak di hujung jari anda.

Anda akan mengetahui bagaimana cara untuk memulakan bisnes dropship.

Ambil order dan Terima bayaran dari pelanggan anda kemudian serahkan bayaran dan maklumat pembelian kepada stokis.
Stokis poskan terus ke alamat pembeli.
Anda terima komisen anda setiap kali ada jualan.

Gambar dan ayat iklan , stokis akan sediakan. Anda hanya perlu copy paste dan poskan di media sosial.


https://www.facebook.com/groups/121593018476119/


Group  Facebook utk dropship / agent dapatkan gambar2 iklan dan info produk LA'SOUL SNE.

😍😍😍😍😍😍😍😍

Satu jam jual satu produk dapat RM47
Satu hari jual 5 produk dapat RM235
1 bulan 30 hari x RM235 = RM7050

Produk hot demand, pasaran luas.
Bekerja dari rumah pada bila2 masa sahaja.

Jommm pm admin segera!
Jy 0128233318 & 0149565112

June 4, 2017

TINGGALKAN MEREKA YANG BANYAK ALASAN

Tinggalkan mereka yang banyak alasan.

1) Takde masa - Tuhan bagi 24 jam semua manusia la!

2) Tak pandai - Belajarlah, bodoh.

3) Takde kawan. - Tu contact ko semua hantu ke?

4) Malu laa - Pinjam duit tak malu plak eh? Hutang aku bila nak bayo?

5) Susahlah nak ajak - Kalau senang, aku dah lama kaya. Kena usaha la sikit.

6) Bini tak bagi - Kahkahkahkah. Aku gelak je. Pondan!

7) Suami tak bagi - Hmm. Ok. Pastikan suami bagi ko 2000 sebulan.

8) MLM ni - Mohon Lupakan Majikan ko la. Ko kuli, orang atas siapa. Ko kerja siapa kaya? Wakaka.

Lagi lagi lagi?

Kesimpulannya, tinggalkan orang banyak alasan. Orang macam ni tidak layak di bantu. Biarlah depa....zasssss

Kihoiii!!!

BAGAIMANA MAHU DAPATKAN APA YANG KITA INGINKAN DALAM HIDUP

Bagaimana Mahu Dapatkan Apa Yang Kita Inginkan Dalam Hidup

#1-Fokus Pada Komitmen Dan Bukan Motivasi.

Setiap orang ada matlamat hidup yang berlainan. Kita melakukan perkara-perkara yang berkaitan dengan matlamat kita untuk berjaya. Contohnya, kita nak jadi usahawan, nak buka bisnes tetapi modal tak cukup.
Kita sanggup bekerja makan gaji walaupun pekerjaan yang kita lakukan bukanlah pekerjaan yang kita sukai dan kita selalu rasa bosan dan tertekan.

Jika kita melakukan sesuatu yang kita tidak suka untuk mencapai matlamat kita, motivasi kita akan menjadi rendah. Jadi fokus kepada komitmen, sejauh mana komitmen anda sekarang akan membantu mencapat matlamat pada masa hadapan?

Sejauh mana anda sanggup berkorban untuk mencapai matlamat anda? Kalau kita betul-betul komited dengan apa yang kita lakukan, motivasi akan menyusul dan pasti kita akan berjaya.

#2- Tengok Pada Peningkatan Ilmu Bukan Tengok Pada Hasil.

Nak kekal bermotivasi bukan senang, tetapi jika kita fokus kepada keseronokan semasa mempelajari benda baru, semasa membangunkan diri sendiri melalui eksperimentasi dan penerokaan diri, motivasi kita akan sentiasa tinggi.

Sebaliknya, jika kita hanya fokuskan kepada hasil ,mungkin kita akan hampa kerana motivasi kita akan jatuh menjunam. Kadang-kadang tidak semua perkara boleh diukur dengan hasil.

Kita sebenarnya telah banyak membangunkan diri sendiri tanpa kita sedar Kuncinya adalah menikmati perjalanan semasa menuju destinasi.

Anda akan sedar yang anda telah melalui perjalanan yang berwarna-warni sebelum sampai ke destinasi pelangi. Sentiasa berdamai dengan ujian dan konflik, anggap ia bekalan diri yang akan membina jati diri kita untuk lebih berjaya kelak.

#3- Jadikan Perjalanan Anda Satu Pengembaraan Yang Menyeronokkan.

Walaupun kita komited, bermotivasi tinggi, tetapi janganlah terlalu dan sentiasa serius. Jangan lupa yang disamping kita mengejar matlamat, kita ada perkara yang lebih penting untuk diutamakan, iaitu sebuah kehidupan.

Jangan disebabkan matlamat, kita abaikan kehidupan kita, keluarga, rakan-rakan dan diri-sendiri. Dalam mengejar matlamat hidup kadang-kadang kita boleh berjaya, kadang-kadang kita boleh gagal.

Kalau kita berikan dan abadikan kesemuanya untuk mencapai matlamat kita, boleh jadi kita akan terlepas segalanya dalam hidup kita dari sekecil-kecil perkara sehingga sebesar-besar perkara.

Kita mungkin terlepas masa untuk menemani ibu-bapa kita, melihat anak-anak kita membesar, menyaksikan naik turun hidup orang-orang yang kita sayang dan lain-lain. Jangan bersendirian berjalan menuju matlamat.

Pastikan anda tidak terlepas peluang menikmati perjalanan hidup anda semasa menuju ke destinasi matlamat. Penuhi pengembaraan anda dengan keseronokan supaya anda ada gaya hidup dan emosi yang seimbang.

#4-Buang Jauh-Jauh Pemikiran Negatif.

Sebenarnya kadang-kadang kita boleh buat akan tetapi disebabkan kita sentiasa pesimis, memandang rendah diri sendiri, memandang negatif setiap perkara yang berlaku, kita tidak boleh maju ke hadapan.

Kalau hendakkan sesuatu harus diusahakan hingga jaya. Pemikiran akan mempengaruhi emosi dan emosi yang akan mempengaruhi cara kita melakukan sesuatu.

Jangan fikirkan yang negatif walaupun ujian atau kegagalan yang kita dapat sepanjang perjalanan mencapai matlamat, lihat dari segi positif, mungkin yang lebih baik akan datang, mungkin ada peluang dan hikmah disebaliknya kalau kita teliti dan perhalusi.

#5- Berhenti Layan diri Sendiri Dengan Baik.

Motivasi akan menggerakkan kita apabila kita komited untuk berjaya walau apa jua keadaan yang menimpa. Apabila kita gagal, mungkin kita akan rasa perit dan tidak mahu mengulangi kegagalan yang sama.

Jangan begitu, jangan layan diri sendiri terlalu baik dan selesa. Jangan berhenti, ulangi langkah tadi dengan cara yang berbeza.

Ambil masa untuk muhasabah apa yang silap dalam usaha yang terdahulu. Keluar dari zon keselesaan, cabar diri sendiri dan mula dengan lakukan sesuatu yang anda takut. Belajar berdikari dan cuba untuk tidak terlalu bergantung kepada diri sendiri.