Isu Healing Proses

Untuk menjawab keraguan "Healing Crisis", ada yang dipanggil peringkat detoksifikasi ini dipanggil atau tempoh menerima. Semua orang-orang toksin pada kulit, terutama mengalami penggunaan penjagaan kulit berbahaya sebelum di sekatan jalan raya untuk proses penyembuhan. Oleh itu proses detoksifikasi dan bahan-bahan proses menerima akan datang 1 dan pergi ke peringkat penyembuhan.

Bagi siapa telah menggunakan penjagaan kulit yang berbahaya sebelum ini. Kulit cenderung untuk menghadapi jerawat atau jerawat kerana reaksi kulit cuba atau menerima bahan-bahan aktif yang baru dan di tengah-tengah luka pertempuran. kulit jerawat luka kulit. Keadaan ini adalah lebih baik daripada yang digunakan penjagaan kulit dan tidak mempunyai jerawat atau pembentukan jerawat sama sekali. Ini kerana kulit yang walaupun bakteria juga tidak dapat membentuk atau menerima akan menghadapi masalah besar hari kemudian. Pernah berfikir bahawa apakah sebab di sebalik mengapa kulit yang tidak akan membentuk jerawat atau jerawat selepas penjagaan kulit pada semua? Ini kerana bahan-bahan berbahaya yang kebal atau dalam erti kata lain telah merosakkan kulit tindak balas semula jadi terhadap bahan-bahan aktif baru atau nutrien yang baru diubahsuai kepada kulit.

Apabila anda seorang kulit terdedah jerawat yang menggunakan produk rawatan jerawat. kulit jerawat adalah kulit luka yang akan pergi melalui tempoh penyembuhan di mana anda mungkin akan menghadapi sejumlah besar jerawat tiba-tiba poping keluar selepas menggunakan penjagaan kulit. Ini hendaklah kerana kulit memerlukan masa untuk menerima bahan aktif yang membawa nutritient dan mineral yang diperlukan kembali kepada asal kulit. Dan ini kebanyakannya bergantung kepada setiap individu kerana setiap satu mempunyai sel-sel DNA dan kulit yang berbeza.

Terdapat banyak tuntutan dalam isu-isu ini baru-baru ini. Anda boleh merujuk kepada jurnal yang dilampirkan mengenai isu ini untuk membersihkan keraguan anda. Malah, kita semua pernah persoalkan yang baik tentang Vitamin C, tetapi terdapat juga beberapa pihak menentang tentang manfaat pada C. Vitamin yang Kami tahu bahawa, toner muka adalah WAJIB untuk penghidratan kulit dan mengimbangkan kulit PHS membaca, namun ada juga mendakwa bahawa terdapat NO keperluan pada toner muka untuk penjagaan kulit. Malah, kita sedar bahawa faedah toner muka jauh lebih bahawa tanpa aplying ia. Oleh itu, apa-apa tuntutan ke atas isu hendaklah mempunyai 2 perbezaan cara hujah. Kita tahu tepat maklumat yang hak hendaklah dihantar dan saluran kepada anda. Perkara utama yang perlu diingat adalah bahawa tidak kira bagaimana buruk kita tidak suka jerawat, loya, keletihan atau sakit kepala semasa peringkat penyembuhan, kita perlu sedar bahawa adalah lebih baik untuk badan kita untuk berurusan sementara dengan gejala-gejala ini pada peringkat permukaan dan bukan untuk terus memegang racun ini jauh di dalam sel-sel kita dan organ-organ penting, di mana mereka akan mempunyai kesan degeneratif yang lebih beransur-ansur yang akhirnya boleh berakhir dengan penyakit yang serius, yang mengancam nyawa. Sila lihat lampiran beberapa jurnal untuk rujukan dan undertanding anda mengenai krisis ini.

Daripd Pakar kcntikan LASOUL Mr. Leslie   Berkaitan dgn Isu Healing Proses

Comments

Popular posts from this blog

TESTIMONI & MAKLUMAT PENUH SNE KAPSUL

DOS SNE UNTUK PESAKIT KANSER

LA'SOUL Korea Skincare